Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Setkání s psychopatem.

  V životě jsem poznal velké množství lidí. Se skutečným psychopatem jsem se však setkal poprvé.Začlo to tím, že mě jeden člověk požádal o vypracování svého horoskopu. Horoskopy už dělám dvacet let zdarma, neživím se tím. Mnoho lidí mi poděkovalo, že jsem jim pomohl při řešení jejich probému. Jako rybička rád pomáhám lidem.

  Vypracování horoskopu trvá několik dní, tento člověk spěchal, takže jsem udělal "rychlokvašku". Samozřejmě, že jsem se dopustil několika nepřesností a jedné školácké chyby, nejdůležitější podstaty horoskopu. Jednu vlastnost jsem stanovil chybně, ale svým chováním mě dotyčný dokázal, kde a jakou chybu jsem udělal. Určil jsem, že je idealista, zatímco ve skutečnosti je žárlivý, podezíravý, vztahovačný, a je zde možnost psychické lability. Když jsem mu odeslal horoskop, než dotyčný odpověděl, trvalo to tři dny. Tento člověk neměl v sobě ani kousek slušnosti, aby napsal dříve, aby se omluvil a aby poděkoval. Místo omluvy za opožděnou odpověd a místo slušného poděkování mě začal napadat, že jsem podvodník. Přitom velmi podrobně rozebral každý bod v horoskopu. V každé větě mi nevědomky dokazoval, že takové vlastnosti skutečně má, v druhé části věty však všechny tyto věci vyvracel a lhal sám sobě. Byl fanaticky zaujatý, že horoskopy jsou podvody.Fakta, že nosí brýle, že byl nevěrný, že se rozvedl, že měl nesoulad mezi rodiči, to vše nevědomky přiznal a hned to sám sobě zalhal. Nebyl schopen ani pochopit, že sexuální náruživost v horoskopu neplatí na celý život, ale jen v  mládí. Svým jednáním přímo vzorně dokázal i to, že měl v horoskopu sexuální zvláštnost. Samozřejmě v 21.století každý rozumný a normální člověk tyto věci respektuje. Na tyto věci v dnešní době poukazuje jen skutečný primitiv. Nejenže mě zcela bezdůvodně začal vulgárně urážet a jeho jednání jsem vůbec nechápal,ale šokovalo mě, že zcela bezdůvodně začal pátrat po mých detailech v životě. Možná byl kdysi estébák, ale to nemohu dokázat. Dal si tu práci zaznamenat si co nejvíc osobních údajů  o mě, které už dnes jsou vzhledem k mému věku zcela neplatné. Přesto se vyžíval v tom, že mi psal, že objevil něco z mého soukromí. Vzorně tedy dokázal, co měl v horoskopu-že je skutečně velmi vážně duševně nemocný. Zdravý a normální člověk by v životě nepátral po soukromí cizího člověka. Člověk, který se neohlížel na vlastní manželku a vlastní děti, zahýbal své ženě, tak ten mi kázal o morálce. Při poslední odpovědi byl mimořádně verbálně agresivní. Když jsem mu chtěl slušně odpovědět, zbaběle zablokoval svou schránku. Takže- neodpověděl včas, neomluvil se, nepoděkoval, ze zcela nepochopitelných důvodů mě vulgárně  napadal, zahýbal své ženě, a tento člověk mi něco kázal o morálce. Z psychologického hlediska jeho agresivitu chápu. Je to totiž způsobeno sexuální absencí. To vůbec nemám ze sebe, ale jde o velmi známý a starý fakt. Na jedné straně mě jeho hulvátsví mrzelo, na druhé straně mi ho bylo líto. Jako rybička s těmito lidmi soucítím. Kdysi jsem doslova na vlastní kůži zažil zlobu a nenávist. Pak se dostavily zdravotní problémy. Od té doby nevím, co je zloba a nenávist, kromě zcela vyjímečných případů. Dnes už vím, že co posílám druhým, to se mi časem vrátí- vesmírné zrcadlo skutečně existuje. Mrzí mě, že mnoho lidí nechápe, že zloba a nenávist je skutečně rakovina duše, dokonalé psychické sebetrýznění a projev ubohosti. Každý den se setkávám s bývalými kolegy a dalšími přáteli. Jsem rád, že většina mých přátel a většina lidí má v sobě aspon trochu porozumění a lásky, smyslu pro humor a další podobné vlastnosti. Hulvátů je dnes naštěstí málo. Dnes už se této epizodce směju.

Autor: Miroslav Petr | středa 23.4.2014 16:19 | karma článku: 0 | přečteno: 0x
  • Další články autora

Miroslav Petr

Mám zákaz jako Kašuka. Kdo bude další?

Mám zákaz jako bloger Kašuka. Vzorný důkaz že se nesmí psát pravda všeobecně známá. Konkrétně: "Do naší republiky mají přijít Eritrejci, kteří znásilnují nejvíc". Jak je možné, že admin ví, že to není pravda, když informace

24.5.2016 v 10:01 | Karma: 11,77 | Přečteno: 255x | Společnost

Miroslav Petr

Jsme americká kolonie?

Podle Prvopodstaty má ČT zakázáno mluvit o 15. březnu 1939. Americká ambasáda prý chce ovlivňovat policii a zastupitelství skrz neziskovky, které tu salámovou metodou začínají skutečně vládnout. Ve skutečnosti vládní převrat

23.5.2016 v 10:01 | Karma: 31,40 | Přečteno: 1057x | Společnost

Miroslav Petr

Rozhovor se sluníčkářem.

Již třetí blog mi byl "přesunut" na můj soukromý blog. Admin hledá sebemenší chybičku na mém blogu. Konkrétně včera: je dávno veřejně známé, že V.H. byl zasvěcen ilumináty, proto měl poprvé krátké kalhoty a ukazoval prsty do

19.5.2016 v 10:01 | Karma: 40,64 | Přečteno: 2773x | Společnost

Miroslav Petr

Cenzura na Idnes neexistuje- jak psát "korektně".

Ideálním důkazem jsou mé dva poslední blogy, které byly pouze "přesunuty" na můj soukromý blog, a kde bylo do očí bijící hledání sebemenší chyby za každou cenu. V obou případech byla kritizována informace, která v celém blogu měla

18.5.2016 v 10:01 | Karma: 26,00 | Přečteno: 635x | Společnost

Miroslav Petr

Budeme jíst potraviny GMO.

Agrofert bude s Monsantem pěstovat na Ukrajině GMO potraviny a obiloviny, které budou podstatně levnější, takže zničí všechny naše zemědělce a potravinářské firmy. Zhorší se zdravotní stav všech Evropanů, navíc budou všechny státy

17.5.2016 v 10:01 | Karma: 24,11 | Přečteno: 568x | Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  13:05

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  13:05

Přímý přenos V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů černého...

Rakety ATACMS jsou stěžejní, ale Rusové se mohli připravit, míní analytici

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  13:03

Rakety dlouhého doletu ATACMS, které USA poskytly Ukrajině, by mohly oslabit ruskou logistiku a...

Vrah hodil tělo ubodaného muže do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024,  aktualizováno  12:44

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 221
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1227x
Jsem v důchodu. Pracoval jsem v zdravotnictví.Zajímá mě současné dění v domácí i světové politice.Mé zájmy-hudba, školený zpěv, astrologie, numerologie, léčení potravinami, alternativní způsoby léčení, duchovno, zákony vesmíru...

Seznam rubrik