Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem skončil s kouřením.

   Mnoho let jsem zkoušel autohypnozu, ale pravděpodobně jsem ji prováděl špatně, proto i bezúspěšně. Vím, že jakákoli závislost se dá vyléčit kvalitní hypnozou, protože nás ovládá podvědomí. O funkčnosti a významu podvědomí by se dal napsat celý blog- vliv na zdraví, povahu, osud vztahy.... Možná někdy příště. Kvalitních hypnotizérů je však jako šafránu. Ideální odnaučení závislosti je pomocí sublimační nahrávky. Jedna sice existuje, ale její text se z 99% procent týká povahy jednotlivce, ne odnaučení kouření. Proto má tato nahrávka nepatrný efekt.

   Před dvěma roky byl v brněnské nemocnici výzkum nového léku, který po může skončit s kouřením. Jedna skupina dostane skutečný lék, druhá skupina placebo. Bohužel, byl jsem v té druhé skupině, protože ani po půl roce jsem necítil žádné změny.   Lékař mi tedy předepsal náplasti Nicorete. Užívá se deset týdnů, 4  týdny 3. stupen s největším množstvím nikotinu, 3 týdny druhý stupen s menším množstvím a 3 týdny první stupen s minimem nikotinu. Další smůla byla, že 1. stupen s minimem nikotinu zrovna nebyl v lékárnách, takže jsem musel zakončit druhým stupněm. Po celou dobu užívání jsem nepocitoval, že by se touha po kouření snížila. Protože tato léčba byla poměrně nákladná a chtěl jsem skončit s kouřením, nezbývalo mi než "bouchnout do stolu" a říct si dost. Poslední týden užívání jsem skutečně nekouřil a nahrazoval jsem si to mlsáním sladkostí. Tato náhrada mi skutečně pomohla a po cigaretě jsem už netoužil. Aby se nevrátil zlozvyk, a úplně zmizela touha po cigaretě, musel jsem stále něco mlsat.Po dvou měsících už jsem náhradu nepotřeboval, a s mlsáním jsem skončil. Avšak nic není zadarmo. Za ty dva měsíce jsem přibral asi o sedm kg a sladkostmi jsem si zkazil několik zubů. Dnes už vím, že mlsání sladkostí se dá nahradit slunečnicovými semínky, sušenými švastkami atd. Zkažené zuby mi zubařka spravila, takže jsou v pořádku. Mírnou nadváhu časem shodím. Rychlé snížení nadváhy hrozí jojoefektem. Dýchá se mi mnohem lépe. Pokud jde o finance, tak jsem ušetřil dva tisíce měsíčně. Takže i když jsem v důchodu, ty "ušetřené" dva tisíce se mi hodí.Mohu víc utrácet, koupím si co chci, a nehledím tolik na ceny potravin atd. V opačném případě bych musel v důchodu počítat každou korunu a nemohl bych tak utrácet, jak to nyní dělám. Vysoké náklady na Nicorete se vrátí nejpozději do tří měsíců. Zlepší se celkové zdraví. Zlepší se i finanční situace. Už nejsem otrok cigaret a nemusím se starat, mám-li doma dostatečnou zásobu cigaret. Kouření je velmi příjemná berlička a droga, ale svoboda se nedá ničím nahradit. Přeji všem, kteří chtějí skončit, mnoho úspěchů a hlavně poslední týden kouření pevné nervy. Stojí to za to.

Autor: Miroslav Petr | úterý 29.7.2014 10:37 | karma článku: 11,79 | přečteno: 1174x
  • Další články autora

Miroslav Petr

Mám zákaz jako Kašuka. Kdo bude další?

Mám zákaz jako bloger Kašuka. Vzorný důkaz že se nesmí psát pravda všeobecně známá. Konkrétně: "Do naší republiky mají přijít Eritrejci, kteří znásilnují nejvíc". Jak je možné, že admin ví, že to není pravda, když informace

24.5.2016 v 10:01 | Karma: 11,77 | Přečteno: 255x | Společnost

Miroslav Petr

Jsme americká kolonie?

Podle Prvopodstaty má ČT zakázáno mluvit o 15. březnu 1939. Americká ambasáda prý chce ovlivňovat policii a zastupitelství skrz neziskovky, které tu salámovou metodou začínají skutečně vládnout. Ve skutečnosti vládní převrat

23.5.2016 v 10:01 | Karma: 31,40 | Přečteno: 1057x | Společnost

Miroslav Petr

Rozhovor se sluníčkářem.

Již třetí blog mi byl "přesunut" na můj soukromý blog. Admin hledá sebemenší chybičku na mém blogu. Konkrétně včera: je dávno veřejně známé, že V.H. byl zasvěcen ilumináty, proto měl poprvé krátké kalhoty a ukazoval prsty do

19.5.2016 v 10:01 | Karma: 40,64 | Přečteno: 2773x | Společnost

Miroslav Petr

Cenzura na Idnes neexistuje- jak psát "korektně".

Ideálním důkazem jsou mé dva poslední blogy, které byly pouze "přesunuty" na můj soukromý blog, a kde bylo do očí bijící hledání sebemenší chyby za každou cenu. V obou případech byla kritizována informace, která v celém blogu měla

18.5.2016 v 10:01 | Karma: 26,00 | Přečteno: 635x | Společnost

Miroslav Petr

Budeme jíst potraviny GMO.

Agrofert bude s Monsantem pěstovat na Ukrajině GMO potraviny a obiloviny, které budou podstatně levnější, takže zničí všechny naše zemědělce a potravinářské firmy. Zhorší se zdravotní stav všech Evropanů, navíc budou všechny státy

17.5.2016 v 10:01 | Karma: 24,11 | Přečteno: 568x | Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

V Černošicích spadlo do bazénku batole, skončilo podchlazené v nemocnici

24. dubna 2024  15:06

V Černošicích spadlo do zahradního bazénku 2,5leté dítě. Na místě zasahovali záchranáři, kteří jej...

Ficova vláda schválila zákon o veřejnoprávní televizi, z RTVS bude STVR

24. dubna 2024  13:08,  aktualizováno  15:04

Slovenská vláda ve středu schválila návrh zákona o Slovenské televizi a rozhlasu (STVR). Ten...

ANO bylo pro zvýšení zvýšení věku odchodu do důchodu, nelíbil se způsob

24. dubna 2024  14:43,  aktualizováno  15:03

Hrad zveřejnil záznam z jednání o důchodové reformě. Na té se zástupci vlády, ANO a Hradu shodli,...

Za pomoc známým s daňovými podvody dostal šéf finančního úřadu podmínku

24. dubna 2024  15:01

Krajský soud v Brně ve středu opětovně uložil podmíněný a také peněžitý trest bývalému řediteli...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 221
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1227x
Jsem v důchodu. Pracoval jsem v zdravotnictví.Zajímá mě současné dění v domácí i světové politice.Mé zájmy-hudba, školený zpěv, astrologie, numerologie, léčení potravinami, alternativní způsoby léčení, duchovno, zákony vesmíru...

Seznam rubrik